17 januari, 2006

ny möbel

Vi var alltså till stockholm i helgen och hann till hela två ikea. Jag köpte inte så mycket, men lite tar man ju alltid. Jag köpte bl.a. två sorters tyg. Det är inte likt mig och nu sitter jag och tittar på tygpåsen och får lite ångest. På något magiskt vis borde tyget förvandlas till nya fina gardiner. Vi får se hur det går med det.

Sedan inhandlade vi en möbel för vår tv. Det lär ska vara den enda sak som R. någonsin har velat ha från ikea och med tanke på hur mycket ikea-krafs vi har hemma så var det väl tur att han faktiskt fick det han ville till slut...

När vi skulle inviga vår nya möbel märkte vi att dimensionerna inte riktigt var som vi hade föreställt oss. Därför står nu alla apparaterna på rad på vår mediamöbel. Men jag tycker det blev helt ok i alla fall!

1 kommentar:

Fairy G sa...

Jag var på åland en sväng och jag tänkte höra av mig för att liva upp ö-livet för dig en smulamen sen blev det aldrig tid...sorry, men nästa gång :) Undrar när jag ska hinna träffa Johanna å kika på hennes bäbis. Hannis har ju fortfarande heller inte kommit med för en party-helg där :D
Jag borde vara med på Ålandstidningen imorgon annars...