13 februari, 2006

shopping


Det har varit en skojig helg! Vi var till stockholm och shoppade på lördagen. Det är kul att shoppa i stockholm, även om det ofta känns lite stressigt. Den här gången hann vi med ganska mycket i alla fall (mina fynd kan ses på bilden). Jag tycker att de skulle ha kunnat plocka fram lite mera vårsaker, men nästa gång kanske. Jag fick för mig att jag behövde nya trendiga märkesträningskläder. Det fanns så mycket fint och dyrt. Det blev nu inte av den här gången, men det är kanske nåt att fundera på inför framtiden. Jag är fullt övertygad om att jag skulle träna mer om jag hade fina kläder.

Äpplet var mest besviket, eftersom jag hade lovat nya blåa kläder, men dum som jag var hade jag inte kollat adressen till mac-butiken ordentligt och när vi hittade den hade den redan stängt. Vi vet ju till nästa gång. Himla lyxigt annars med dator som man kan ta med på resor - båtresan känns mycket kortare när man kan sitta och se på oc.

2 kommentarer:

Fairy G sa...

Är det där äpplet så litet att du kan ha med det i handväskan? *se fascinerad ut*

linda sa...

jo, det kan man väl i princip. Det blir kanske lite tungt i längden. Men vi hade bilen med till sthlm, så då gick det ju bra att ta med äpplet...