13 mars, 2006

my boring life

Jag har ett tråkigt liv. Det händer ingenting, jag gör ingenting och jag kan inte ens hitta på intressanta saker att ha åsikter om. Därför har jag inte bloggat.

En update:

Vi har möblerat om - igen. Den här gången blev det bra, vilket delvis beror på att bokhyllan nu ser normal ut igen. Kanske jag borde sätta upp lite bilder.

Vår nya hamster Pixie sitter mest och gömmer sig i olika rör. Hon springer undan sin matte och är rädd för mat, speciellt om den är färsk. Jag har ännu inte sett att hon skulle ha ätit ett enda solros frö, vilket får mig att tro att det inte är en hamster!

Jag har snart fullärd när det gäller åländsk turist information. Det är helt otroligt hur man kan få saker att låta så mycket intressantare än de är i verkligheten. Jag har också märkt att den språkliga stil som används i turistbroschyrer innehåller många utropstecken!!! Käckt!!!

Tv-serier är det roligaste som finns! Min nya obsession är Veronica Mars. Vi har haft maraton i helgen. *lycka*

Det är ungefär det som har hänt här. Inte så mycket alltså.

4 kommentarer:

Fairy G sa...

Har du nån Veronika Mars -box?
*titta suktande efter eventuell box där Logan figurerar*

maria sa...

Veronica Mars är helt förrädiskt addictive. Och sen när man igen kastas ut i den vanliga tråkvärlden som inte ens är i grönt så känns det bara så futtigt...

Anonym sa...

Jag börjar tro att jag är efter, utanför eller bara udda. Jag ser inte på the oc, Veronica Mars, Lost eller Gilmore Girls.
Jag gillar Antikrundan...

Fairy G sa...

Mitt i naturen is the new black! Söta killen där e hemma från oxelösund tydligen men har alltid föredragit djur framom tjejer hörde jag av en kvinna där. Funderar nu på att sy mig en utter-dräkt...
På tal om tv ja ;)