15 december, 2008

2008

Nu tänkte jag att det kunde vara dags för en summering av året som gått, speciellt eftersom jag nästan inte bloggat alls;)

Årets låt: A-Punk med Vampire Weekend (enligt iTunes-statistiken)

Bubblare: The Racing Rats - Editors och
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger - Håkan Hellström

Överlägset mest spelad i mitt iTunes ever är Evil med Interpol, så nu vet ni det.

Årets skiva: The Last Shadow Puppets, The Age of The Understatement

Årets film: Juno och Wall-E

Årets kommer-inte nästa-avsnitt-snart-tv-serie: Gossip Girl

Årets bok: Alex James, bit of a blur

Årets konsert: Håkan Hellström på Rockoff, patetiskt jag vet, men det var en bra konsert, så det så!

Årets resmål: So Cal, baby!

Årets favoritmat: guacamole.

Årets bästa köp: en styck bestämd men osjälvständig kattflicka à 10 euro.

Årets pryl: min nya gula iPod nano

Årets överraskning: heltidstjänst och 9 löneklasser till, tillfälligt men ändå.

Årets jobbigaste: heltidsjobb PLUS studier

Årets misslyckande: här sitter jag ännu på en ö mitt i havet

Slutligen, dagens bästa: att jag har avslutat mina studier för den här terminen!

1 kommentar:

maria sa...

Jag borde väl snart börja babyproofa ert sovrum! Hur är det med stora krukväxter? :)