21 november, 2006

Jag läser inte så långsamt som man kan tro

Tänkte att jag åtminstone skulle byta bok under "läser just nu", det måste ju var en månad sedan jag läste ut brideshead! Jag har ju läst flera böcker efter det.

I helgen var jag hos syster i Åbo och firade i dagarna tre, typ. Det var länge sedan jag har druckit så mycket skumvin och rödvin och det var roligt. Snart är det fest i Åbo igen. Nice. Sen tänkte jag att det skulle bli nyårsfest hos oss. Mera fester!

Under min vistelse i Åbo hann jag även se Marie Antoinette, så nu behöver jag inte vänta på att den ska komma hit till holmen. Det lär ju ska ta en stund. Jag tyckte det var en bra film så alla ska gå och se den!

What else? Not much.

Veckans dvd-box: Alias season 1

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trots att jag var så entusiastisk över nyårsfirande på Åland förra året så får jag nog skippa det i år, är i Ungern :D

linda sa...

Ja, det kan vi ju inte riktigt tävla med. Jag menar, Åland eller Ungern, Åland eller Ungern. Jag vet vad jag skulle välja...