11 april, 2006

allt möjligt och ingenting alls

Här kommer allt jag har tänkt blogga om den senaste tiden i korthet:

1. Ni ska akta er för nya jaffa is citrus. Smakar jätteäckligt, med en touch av mint/munvatten. Hui, säger jag.

2. En av mina bästaste Lund-kompisar Anna gifter sig om, typ 2 dagar! Grattis till dem! Efter att vi mailat blev jag så Lund-nostalgisk. Tänk om man fick gå på Blekingska och dansa med pop-pojkarna. Undrar om det fortfarande finns pop-pojkar i Lund - jag tycker de verkar ha blivit en utrotningshotad art.

3. Jag uppskattar verkligen snälla mänskor. Det finns en så snäll kille på tennisstället, två veckor i rad har han låtit mig låna racket utan att jag har behövt betala. Tack.

4. På torsdag far vi till Österbotten på påsklov. Det ska bli skönt, men jag är lite orolig över snöläget. Nu har vi äntligen fått lite vår här med bar mark verkar det fortfarande vara två meter snö hemma. Ska det faktiskt vara nödvändigt?

5. Och sist men inte minst: snart blir det kalas och paket!

1 kommentar:

maria sa...

...där ser man vikten av nya fina sportkläder!