24 april, 2006

Happy birthday.

Igår var det min födelsedag, men det kändes inte riktigt så. Jag hade redan firat och fått mina paket (utom ett då - fast det visste jag exakt vad det var så det var inte så spännande). Inga paket och inga gäster, bara en lessen kaka. Jag rekommenderar inte att fira sin födelsedag i förskott - då blir det inte riktigt rätt. Nåja, visst gick det bra i alla fall. Jag fick ju vara i sthlm i lördags så det kanske inte var så konstigt att vi inte gjorde så mycket igår. Man blir ganska trött efter maratonshoppingturer som pågår från 07.00 - 00.05.
I dag är det soligt och jag ska gå ut på jakt efter blommor till balkonglådorna - såna som jag har råd med. Det känns också som om grill-säsongen borde inledas snart! I studentbyn har de säkert börjat grilla för länge sedan.

3 kommentarer:

maria sa...

Stackarn, vad lessamt det låter - inga paket och inget kalas! :-(
Hoppas du hittar fina blommor åtminstone.

linda sa...

Ja det där hände ju igår (tekniska problem på bloggen?). Jag hittade nog blommor, men allt är så dyyrt här så det blir glest i lådorna.

Fairy G sa...

Grattis i efterskott!
Jag såg ingen som grillade i Sbyn innan jag flyttade..