07 juli, 2006

Årets konsert

Jag utser redan nu Robbie Williams på Ullevi till årets konsert. Jag tror att söndagens Ruisrock får svårt att hävda sig. Det är en speciell känsla när ca 60.000 människor samlas och sjunger Angels! Det tråkigaste var att man såg lite dåligt. När man som jag är bara någon centimeter över dvärggränsen har man svårt att räcka till bland alla svenska jättemän. Man blir ganska sjuk i vaderna av att stå på tårna i två och en halv timme, men det kan det väl vara värt. Man såg ju skärmen i alla fall, åtminstone ibland. Och varmt och svettigt var det, men det ska det ju vara. Jag har aldrig varit någon stor Robbie-fan (man vill ju gärna vara lite indie sådär) men han är verkligen en entertainer av stora mått. Nu har jag faktiskt köpt några skivor också, kan jag ju erkänna. En lyckad konsert-kväll med andra ord. Jag är nöjd och har fortfarande inte riktigt kommit tillbaka till verkligheten.

(Bilden är från Aftonbladet.)

2 kommentarer:

Fairy G sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fairy G sa...

"Svenska jättemän" *fniss*