04 januari, 2006

jul, nyår och gilmore girls

Nu har det varit både jul och nyår och jag är tillbaka i vår lägenhet och stirrar ut genom fönstret i hopp om att se något intressant (just nu: gubbe med soppåse). Julen firades på ett traditionellt, tryggt sätt. Jag vet inte riktigt om den stora planen om mindre julklappar helt införlivades. Nästa år kanske.

Sedan hade jag faktiskt tänkt att nyårsfirandet skulle bli lite flashigare i år, men det blev ändå ganska traditionellt. Det var riktigt trevligt nog, men inte riktigt som jag först hade tänkt mig. Jag försökte ju i alla fall fixa fest - det är ju inte mitt fel om ingen vill komma när jag bjuder, eller hur?

De senaste dagarna har jag varit totalt onåbar för den yttre världen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu när min gilmore girls-box är slut. Det känns tomt.

Inga kommentarer: