18 maj, 2006

home alone

Jag är ensam hemma. Det är skönt på ett sätt men mest tråkigt. Jag äter skräpmat (frozen pizza!) och ser på dvd långt in på småtimmarna. Det är den roliga delen, fast att först sitta hemma en hel dag och sedan fortsätta på samma sätt på kvällen är BORING. Tur att det kommer ett helt lass med folk på båten ikväll, som alla vill träffa mig.
Det har varit en annorlunda vecka, vilket är väldigt positivt i min värld. Hannis var här på måndag och tisdag och föräldrarna kommer i helgen. Om det skulle vara så här hela tiden så kanske jag nog skulle kunna bo här. På lördag far vi till stockholm och shoppar. Yes! Jag ser verkligen fram emot att komma till civilisationen. Jag tror det är fyra veckor sedan jag var bort från holmen. Det måste vara nytt rekord!? Skrämmande tanke. Jag börjar visst bli lite avtrubbad...

Inga kommentarer: