09 augusti, 2006

jag och kultur

Mitt sommarlov i Österbotten börjar lida mot sitt slut och jag återvänder hem till holmen och min ibook (och så R förstås) på lördag. Innan det tänkte jag hinna med ännu en häppening, nämligen konstens natt i Vasa. Jag är verkligen överkulturell när jag blir mest exalterad över att butikerna är öppna till kl 23. Nåja, kanske jag går via teatern en sväng också.

Det har varit en lång semester (med jobb) fast nu ska det bli skönt att komma hem. Dessutom är jag ju här igen om två veckor igen eftersom alla nu plötsligt har bestämt att de ska gifta sig, men mera om det i ett senare inlägg, kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Behöver ett jobb...? Kan det här vara nåt? "Översättare
URGENTLY LOOKING FOR TRANSLATORS TO WORK FROM HOME" Jag har ingen aning om vad du letar efter, men du kan ju kolla om det intresserar! Lycka till!

http://eniro.jobsafari.se/jobfree/jobtexts/2183.shtml