16 augusti, 2006

A Summer Wasting

Så var det dags att börja blogga igen. Jag är tillbaka på holmen och allt är sig likt. Tyvärr har jag inte ännu varit här så många dagar att holmen har börjat störa mig. Jag kommer nästan inte att hinna börja beklaga mig förrän i oktober eftersom det är så mycket på gång just nu. Men det är bra, antar jag.

Efter en slapp sommar borde jag nu söka jobb och göra andra nyttiga saker men jag har en tendens att göra andra saker i stället. Jag läser bok efter bok om Rei Shimura och börjar bli orolig över att hopen med böcker minskar. Det kommer att kännas tomt när jag har läst alla, ungefär som när en dvd-box tar slut. Jag har så otroligt lätt att fastna i serier av olika slag.

Idag började jag t.o.m. fundera på att tvätta fönstren, men sedan ångrade jag mig. Kanske jag borde surfa på lite jobb i alla fall. Det är ju faktiskt inte roligt att tvätta fönstren.

Inga kommentarer: