06 juni, 2006

båt buss bil = sommaren 2006

Har just hämtat biljetter till den första av sommarens resor. Det kommer att bli mycket flängande i sommar. På söndag åker jag upp till Österbotten där jag kommer att jobba två veckor och fira midsommar. Efter det återvänder jag till Åland för att sedan åka iväg på Robbie Williams till Göteborg med tillhörande tripp till Danmark. Sedan blir det Ruisrock och tillbaka till Oravais för lite mera jobb (man måste ju finansiera resorna också). Två veckor ledigt igen, var jag befinner mig då vet jag inte riktigt och så ännu två veckor jobb. Det blir en annorlunda sommar, men säkert bra. Jag blir ju orolig om jag måste sitta stilla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är typiskt att det ska flängas omkring när jag äntligen kommer att ta mig till holmen...:)