16 juni, 2006

sommarlov

Jag vill bara meddela att jag är på sommarlov i Oravais. Det här är första gången jag har haft tid att sitta framför datorn, fast jag har varit här sedan i måndags. Det är fullt upp med jobb, renovering, shopping och fotboll. Jag ber om ursäkt till mina bloggläsare.
Det kommer säkert inte att bli så mycket bloggande nästa vecka heller, men efter midsommar är jag tillbaka på holmen och då lär jag ha tid igen...

Jag har inte direkt något intressant att rapportera. Fotbollen har ju gått bra hittills även om det tog lite länge för England att göra mål igår. Det var ju lite onödigt. Jag kan dessutom meddela att jag har fotbollskort i år och en liten vm-boll. Jag tog bara en förpackning av fotbollskorten men det var ju på tok för lite - tur att jag ska till Vasa imorgon igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

väntar på att du ska komma tillbaka till holmen och rädda mig...Hur är det meningen att man ska överleva på ett ställe där Alko stänger redan klockan 18 på vardagar? Pissigt, säger jag bara.

linda sa...

Ja, på måndag är jag ju tillbaka. Kanske vi ska gå på kaffe då. Men vi får väl gå ganska tidigt så inte cafeerna hinner stänga;)

Alko, förresten? Sprit köper man ju på båten...