21 september, 2006

min blogg...

...har blivit totalignorerad igen. Jag har haft fullt upp med att fundera på/ ha ångest över/köpa presenter den här veckan. Nu börjar allt vara fixat. Puh. Det är bara lilla kusintjejen kvar men om alla skulle vara lika enkla att köpa åt!! Jag har lättast att relatera till 6-åriga småtjejer, vad nu det säger om min egen mognad kanske vi låter vara oanalyserat.

I dag är det städning som gäller eftersom det är föräldrar i antågande. Inte så värst spännande, men det bör ju vara fint hemma när man ska ha kalas.

By the way, jag har två pumpor till på gång! Tre pumpor på balkongen! Jag är stolt.

3 kommentarer:

maria sa...

Jag som hade tänkt second hand-donera Beijing Doll åt dig, jag köpte den i somras men blir så nervös på den att jag inte kommer någonstans, men du tycks ha den själv...

linda sa...

Jo, jag köpte den i pocket. Den är lite osammanhängande tycker jag...

maria sa...

ATT den är...