14 september, 2006

still here

Det har varit en ganska händelselös vecka hittills, men en liten uppdatering kan ju ändå vara på sin plats. Helgens möhippa genomfördes utan missöden. Alla hade roligt, tror jag. Jag hängde med mina gamla kompisar och det kändes inte speciellt mycket annorlunda än för tio år sedan. Efter att ha varit här över i ett och ett halvt år var jag så äntligen till det legendariska utestället arken för första gången. Jag förstår nu varför jag har väntat så länge och jag tror nog det dröjer innan jag går dit igen. Det kändes som ett jobbigt ställe med riktigt jobbiga mänskor eller var det kanske så där det var att gå på nattklubb? Jag minns inte riktigt. Jag tror att jag fortsätter att gå till Indigo, det känns bättre så, för att inte tala om billigare (inträde till arken 12 euro!).

Imorgon blir det Stockholm med H&H. Nice.

1 kommentar:

Anonym sa...

sitter på jobbet i ny, prickig klänning och är mycket nöjd över shoppingen i Stockholm.