16 november, 2005

girls just want to have fun

Jag har aldrig ansett att jag är speciellt tjejig, men när det gäller att skruva bilar är jag helt out.Jag önskar att jag var en tjej som kunde klara allt sånt själv - själv kan! Men själv kan verkligen inte! I kväll skulle vi byta till vinterdäck på bilen och jag var med och skulle "lära mig". Jo men visst, jag orkade ju inte ens få lös skruvarna. Sällan har jag känt mig så girly.
Men sen när vi var på bensinstationen och skulle köpa snöborste, då var jag med igen. Jag bestämde att vi skulle ha en grön. Grönt är fint.

4 kommentarer:

Fairy G sa...

Jag sa ju att du ska gå till Ålands bil och plåt ;)

maria sa...

Att vara den som bestämmer vad som ska handlas är väl också ganska girly? Men inget fel med det, jag har blivit supermycket tjejigare sen jag blev sambo, nån måste liksom stå på pysslet och glittret och sugrörsdrinkarnas sida också...

linda sa...

jo, det var liksom det som var grejen. Jag är mer girly än jag tror. Kan inte skruva bilar - bara shoppa.

maria sa...

Se det så här då: byta däck behöver man göra 2 ggr i året = ganska lätt att få nån annan att göra. Shoppa behöver man göra åtminstone 2 ggr i veckan, så det om något måste man kunna göra bra!